România bate încă un record negativ: putem spune că avem prima autostradă din lume cu o singură bandă
Atunci când nu este închisă din cauza viscolului, Autostrada Soarelui este un test al anduranţei pentru şoferi.
Atunci când nu este închisă din cauza viscolului, Autostrada Soarelui este un test al anduranţei pentru şoferi. Pe zeci de kilometri, sunt atât de multe gropi, încât le este greu să găsească asfaltul.
De la ieşirea din Bucureşti şi până la Fundulea, sunt 40 de kilometri în care ai noroc dacă găseşti o porţiune de câteva sute de metri fără probleme. Banda întâi este aproape impracticabilă. Csaba este şofer de TIR de ani buni. Ne-a luat cu el în cabină şi ne arată pericolele. Ca să evite hopurile, unii conducători auto trag brusc de volan şi nu mai au timp să semnalizeze.
Fisurile din asfalt s-au transformat în adevărate cratere. Am încercat si testul cu paharul cu apă. Drumul de mare viteză nu l-a trecut.
Poliţiştii spun că au notificat compania de drumuri că sunt probleme pe Autostrada Soarelui. Gropile se văd mai bine pe aplicaţiile folosite de şoferi, decât din birourile autorităţilor. Abia din toamnă începe asfaltarea.
Probleme cu gropile sunt şi în Capitală, dar şi pe centură. O stradă din Sectorul şase arată ca după bombardament. La Buzău, şoferii dau testul răbdării pe podul de la Mărăcineni. Un indicator îi anunţă că viteza este limitată la 10 km pe oră, dar cu greu se poate deplasa o maşină prin gropile apărute după ninsori. Doar o minune face ca maşinile să nu cadă, la propriu, de pe viaductul Giurca, din acelaşi judeţ. Peste 200 de milioane de lei a deblocat CNAIR pentru lucrările necesare după sezonul rece.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰