Antena Meniu Search
x

Val de clienți în saloane. Ce măsuri de protecție au fost luate

Şi patronii de saloane se reorganizează după aproape două luni de pauză.

de Redactia Observator

la 21.05.2020, 15:32

Vezi și
  • Numărul de scaune a fost înjumătăţit.
  • În zona de manichiură au intervenit schimbări.

Şi acolo sunt condiţii speciale, panouri de plexiglass, măşti, mănuşi, păstrarea distanţei pentru protecţia clienţilor şi a angajaţilor.

Reporter: Cât trebuie să am temperatura?

Adrian Perjovschi, hairstylist: Nu trebuie să depăşescă 37, dacă depăşeşte 37 poţi veni încinsă de afară sau din maşină şi atunci 5 minute îţi recomandăm să mai stai un pic pe sală, e posibil ca temp să mai scadă un pic. Apoi, eşti poftită la stilist, la scaunul de lucru canapeaua nu va fi folosită, zona de aşteptare este desfiinţată.

Totul cu respectarea distanţei de siguranţă. Numărul de scaune a fost înjumătăţit, tocmai pentru ca cei care trec pragul salonului să nu stea prea aproape unii de alţii.

Şi la casa de marcat ori în zona de manichiură au intervenit schimbări.

Adrian Perjovschi, hairstylist: Odată avem plexiglass la casă, cât şi la partea de manichiură, acest perete protejează mult mai bine pentru că persoana de la casă şi de la manichiură ar avea contact direct cu clientul, noi avem contactul din spate, lucrăm părul suntem mai protejaţi. Rugăm clientele să nu întârzie la programări, pentru că asta înseamnă că ne dau nouă programul peste cap, avem 15 minute pauză între clienţi, le rugăm să vină neînsoţite.

Şi, obligatoriu- să nu uite să poarte cele mai importante accesorii ale acestei perioade. Mănuşile şi masca de protecţie. Dacă nu le au, le vor primi în salon.

Pentru că telefoanele sună non-stop pentru programări, specialiştii în îngrijire lucrează inclusiv duminica.

Adrian Perjovschi, hairstylist: Mă simt obosit dar acum am reuşit să mi iau câteva ore libere, să am timp de odihnă, apoi după această perioadă sper că voi avea şi eu timp să mă duc să mă plimb prin parc.

Chiar şi cu valul de clienţi care a început să vină în saloane, după două luni fără activitate, patronii nu se aşteaptă totuşi la profit. Mai ales că acum au şi cheltuieli suplimentare.

Cheltuielil sunt mai mari, nu sunt exagerate tocmai de aceea am decis să nu mărim preţurile. Se poate şi aşa. Noi ne am făcut nişte calcule am decis chiar dacă avem mai multe cheltuieli şi am avut o groază de cheltuieli pentru a putea deschide în perioada asta pentru că am avut plăţi de chirii, de taxe la stat, cred că va dura câteva luni până vom putea recupera şi să reintre în normal lucrurile.

Cele mai multe programări au fost făcute pentru tuns şi vopsit. Apoi pentru manichiură şi pensat.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Propunere: plimbările cu bicicleta în pădure, doar cu acordul proprietarului pădurii. Sunteţi de acord?

Observator » Stiri sociale » Val de clienți în saloane. Ce măsuri de protecție au fost luate