Vinurile au rămase la raft, vândute online, în perioada pandemiei
Vinurile au rămas sechestrate în crame. Zeci de mii de sticle pline cu licoarea lui Bachus nu au mai apucat să ia drumul restraurantelor. Pandemia i-a obligat pe toţi să închidă porţile.
Vinurile au rămas sechestrate în crame. Zeci de mii de sticle pline cu licoarea lui Bachus nu au mai apucat să ia drumul restraurantelor. Pandemia i-a obligat pe toţi să închidă porţile.
Ca să nu rămână cu vinul producătorii au început să-l vândă în online. Şi nu oricum, ci la licitaţie. Cu cât e vinul mai bun cu atât preţul este mai mare.
Sute de litri de vin stau îmbuteliate pe rafturile cramelor şi îşi aşteaptă cumpărătorii. Restaurantele şi barurile s-au închis, aşa că bună parte din piaţa de desfacere a vinurilor este acum indisponibilă.
Deşi restricţiile au afectat considerabil vânzările asta nu înseamnă, neapărat, că producătorii trebuie să pună lacătul pe cramă.
O altă variantă pentru ca eticheta unei crame să rămână vie în memoria consumatorului este: licitaţia online.
În cadrul licitațiilor, pasionaţii de vinuri plătesc sume colosale pentru o sticlă cu licoarea lui Bachus.
Nu doar producătorii, ci și somelierii au resimțit efectele negative ale stării de urgență.
Specialiștii estimează că în această perioadă a Paştelui, vânzările online de vinuri vor creşte semnificativ.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰