Animalele de companie pot deveni influenceri în social media
Animalele de companie pot deveni o afacere online. Cu promovarea potrivită - de care se ocupă, desigur, stăpânii - adună zeci de mii de urmăritori şi tot atâtea aprecieri, la câte o postare.
Animalele de companie pot deveni o afacere online. Cu promovarea potrivită - de care se ocupă, desigur, stăpânii - adună zeci de mii de urmăritori şi tot atâtea aprecieri, la câte o postare. HJiff - un pomeranian perfect - este considerat cel mai faimos animal din lume, cu aproape 9 milioane de followeri pe Instagram. Are propria linie de jucării şi deţine un record mondial. Cine n-a auzit de Grumpy Cat? Cu 2,5 milioane de followeri. Sau de Juniper? Cea mai simpatică vulpe, cu 2,6 milioane.
Fanii de pe Facebook sau Instagram înseamnă, în timp, bani. Pentru că brandurile se-nghesuie să-şi promoveze produsele pe paginile atât de populare.
King, cățelușul lui Nicole Cherry, a reuşit să adune deja 13 mii de urmăritori pe contul de Instagram. Cheia succesului: postări cât mai frecvente.
- Site-ul ChatGPT a picat în mai multe ţări, inclusiv România. Ce mesaj au primit utilizatorii
- Cum depistăm un fake news pe Facebook după scoaterea fact-checking. Interviu cu Alexandra Cernian, specialist al CE
- Lansarea Samsung Galaxy S25. Compania extinde funcţiile de AI: Now Brief şi Now Bar
- Creatorii de conținut ar putea primi 5.000 de dolari pentru a posta pe Facebook şi Instagram. Care sunt condiţiile
- Cât costă noul Samsung Galaxy S25 Ultra. Are criptare post-cuantică, AI și un senzor foto de 200MP
Pe reţelele sociale, animalele de companie strâng zeci de mii de like-uri pentru o singură postare. Pe Bossulică, celebritatea îl plictiseşte deja. Stăpâna lui se laudă însă cu încasări şi de 3000 de euro pe lună.
O muncă aflată încă la început, în România. În străinătate, celebritatea are cu totul alte proporţii. În lume, sunt puţini cei care nu au auzit, de exemplu, de Grumpy Cat. Cea mai supărată piscă e printre primele care au avut propriul cont în online, în 2012. Şi de atunci, a reuşit să adune peste 2,5 milioane de urmăritori.
2000 de dolari primesc stăpânii pentru o singură postare. Însă, trebuie să petreacă ore întregi pe internet.
Un adevărat star pe Internet este şi Doug the Pug, căţelul mereu îmbrăcat la modă. El a adunat peste 3,5 milioane de urmăritori şi primeşte sute de mii de like-uri la o singură poză. Încasările primite în urma colaborărilor cu diferite brand-uri i-au adus peste 500.000 de dolari. Doug the Pug a apărut şi în videoclipul cântăreţei Katy Perry.
Pe Instagram, la modă sunt şi ratonii sau maimuţele. Iar cazul cel mai ciudat e al unei păsări care a strâns 31.000 de urmăritori postând aceeaşi fotografie de 148 de ori.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰