Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Animalele de companie pot deveni influenceri în social media

Animalele de companie pot deveni o afacere online. Cu promovarea potrivită - de care se ocupă, desigur, stăpânii - adună zeci de mii de urmăritori şi tot atâtea aprecieri, la câte o postare.

de Redactia Observator

la 25.02.2019 , 00:08

Animalele de companie pot deveni o afacere online. Cu promovarea potrivită - de care se ocupă, desigur, stăpânii - adună zeci de mii de urmăritori şi tot atâtea aprecieri, la câte o postare. HJiff - un pomeranian perfect - este considerat cel mai faimos animal din lume, cu aproape 9 milioane de followeri pe Instagram. Are propria linie de jucării şi deţine un record mondial. Cine n-a auzit de Grumpy Cat? Cu 2,5 milioane de followeri. Sau de Juniper? Cea mai simpatică vulpe, cu 2,6 milioane.

Fanii de pe Facebook sau Instagram înseamnă, în timp, bani. Pentru că brandurile se-nghesuie să-şi promoveze produsele pe paginile atât de populare.

King, cățelușul lui Nicole Cherry, a reuşit să adune deja 13 mii de urmăritori pe contul de Instagram. Cheia succesului: postări cât mai frecvente.

Vezi și

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Pe reţelele sociale, animalele de companie strâng zeci de mii de like-uri pentru o singură postare. Pe Bossulică, celebritatea îl plictiseşte deja. Stăpâna lui se laudă însă cu încasări şi de 3000 de euro pe lună.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

O muncă aflată încă la început, în România. În străinătate, celebritatea are cu totul alte proporţii. În lume, sunt puţini cei care nu au auzit, de exemplu, de Grumpy Cat. Cea mai supărată piscă e printre primele care au avut propriul cont în online, în 2012. Şi de atunci, a reuşit să adune peste 2,5 milioane de urmăritori.

2000 de dolari primesc stăpânii pentru o singură postare. Însă, trebuie să petreacă ore întregi pe internet.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Un adevărat star pe Internet este şi Doug the Pug, căţelul mereu îmbrăcat la modă. El a adunat peste 3,5 milioane de urmăritori şi primeşte sute de mii de like-uri la o singură poză. Încasările primite în urma colaborărilor cu diferite brand-uri i-au adus peste 500.000 de dolari. Doug the Pug a apărut şi în videoclipul cântăreţei Katy Perry.

Pe Instagram, la modă sunt şi ratonii sau maimuţele. Iar cazul cel mai ciudat e al unei păsări care a strâns 31.000 de urmăritori postând aceeaşi fotografie de 148 de ori.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi decis cu cine votaţi în primul tur la alegerile prezidenţiale?
Observator » Tehnologie » Animalele de companie pot deveni influenceri în social media