Succesul festivalului Neversea a adus profit pentru hotelieri (Video)
Au fost patru zile şi patru nopţi pe ritmuri ameţitoare, showuri pline de energie şi culoare, 200 de artişti şi peste. 240.000 de petrecăreţi.
Au fost patru zile şi patru nopţi pe ritmuri ameţitoare, showuri pline de energie şi culoare, 200 de artişti şi peste. 240.000 de petrecăreţi. Iar succesul festivalului a însemnat profit şi pentru hotelieri şi cei care au alte afaceri la malul mării, dar mai ales pentru tinerii care au plecat acasă cu amintiri cât pentru întreaga viaţă.
A fost cea de-a treia ediţie a celui mai mare festival de muzică electronică pe plajă. Şi a fost spectaculos, spun tinerii.
DJ Snake, Sean Paul, Jessie J., Afrojack, Steve Aoki şi Gianluca Vacchi. Sunt doar câţiva dintre cei 200 de artişti care au încins atmosfera, zi şi noapte, fără oprire.
9 milioane de euro a costat, anul acesta, Festivalul Neversea. Nu mai puţin de 5.000 de oameni au lucrat pentru amenajarea celor 5 scene, iar acum urmează partea cea mai grea demontarea.
Încurajați de succesul evenimentului, organizatorii fac deja planuri pentru anul viitor.
De câştigat au avut şi hotelierii, chiar dacă au crescut preţurile la cazare pe toată perioada festivalului.
Petrecăreţii au ajuns la final de poveste şi au plecat spre case. S-au lovit însă de aglomeraţia din gară şi din trenuri. CFR a suplimentat numărul de vagoane. Chiar şi aşa, au fost vândute şi bilete fără loc.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰