Antena Meniu Search
x

Aşteptată 3 ani, autostrada urbană a picat testul zăpezii. Indicatoarele lipsesc, benzile nu au fost deszăpezite

Autostrada urbană, aşteptată trei ani şi inaungurată aseară, abia după lăsarea întunericului, a picat testul zăpezii. Astăzi, ninsoarea viscolită a acoperit şoseaua de mare viteză. Pe multe porţiuni, doar două din cele trei benzi de circulaţie erau deszăpezite.

Vezi și

Autostrada urbană, aşteptată trei ani şi inaungurată aseară, abia după lăsarea întunericului, a picat testul zăpezii. Astăzi, ninsoarea viscolită a acoperit şoseaua de mare viteză. Pe multe porţiuni, doar două din cele trei benzi de circulaţie erau deszăpezite. Iar marea realizare a Companiei de Drumuri este săracă în indicatoare şi marcaje rutiere. Intrarea de pe centura Capitalei şi ieşirea spre Voluntari la nodul rutier de la Popasului nu sunt semnalizate. Aşadar, intră cine ştie locul şi iese...  cine poate.

Aşa arăta dimineaţă autostrada urbană. Din cele trei benzi pe sens doar două erau deszăpezite total. Intrările pe şoseaua de mare viteză erau şi ele acoperite de zăpadă. 

Este prima zi plină în care şoferii români ar trebui să se bucure de un drum nou, de mare viteză şi care să nu aibă vreo problemă. Dar descoperă că ei trebuie să aibă o bună orientare, altfel riscă să rateze ieşirile pe centura Bucureştiului sau în dreptul localităţii Voluntari.

Marcajele şi indicatoarele rutiere lipsesc încă în multe locuri. De parcă cei trei ani pentru... trei kilometri de autostradă nu au fost suficienţi.

Cu lipsa indicatoarelor s-au confruntat chiar şi oficialii de la Compania de Drumuri. Ieri, în ziua festivă au cerut muncitorilor să aducă semne de circulaţie. Au fost fixate cu ajutorul unor borduri. 

Şi recepţia lucrărilor a fost lăsată pe ultima sută de metri. Până şi inaugurarea a păstrat tradiţia amânărilor. Până la urmă, după şapte ore de bâlbâieli, oficialii au oprit primul şofer şi l-au pus să taie panglica. 

-Este o variantă foarte bună.

-Cam cu cât vă scurtează timpul?

-Păi, am făcut 5 minute. Luaţi-o pe acolo, facem o oră. Că, pe acolo ocoleşti foarte mult, pe aici scurtezi foarte mult.

Şoseaua de viteză leagă centura Bucureştiului de nordul Capitalei şi face parte din autostrada Bucureşti-Ploieşti. Fiecare kilometru a costat peste 8 milioane de euro. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Când ţineţi post negru, renunţaţi inclusiv la apă?

Observator » Evenimente » Aşteptată 3 ani, autostrada urbană a picat testul zăpezii. Indicatoarele lipsesc, benzile nu au fost deszăpezite