Antena Meniu Search
x

Facebook modifică din nou algoritmul postărilor în News Feed. Ce știri vor fi promovate

Facebook anunță noi schimbări în ceea ce privește algoritmul de afișare a postărilor. Este pentru a treia oară într-o lună când Facebook anunță modificări.

de Redactia Observator

la 30.01.2018 , 11:36

Facebook anunță noi schimbări în ceea ce privește algoritmul postărilor în News Feed. Este pentru a treia oară într-o lună când Facebook anunță modificări.

Mai multe știri locale în News Feed

Facebook schimbă, deci, pentru a treia oară în 2018, algoritmul care stabileşte ordinea postărilor pe wall-ul utilizatorilor săi, de această dată punând accent pe localizare, criteriul geografic urmând să devină un factor în vederea stabilirii ordinii postărilor în cadrul reţelei de socializare.

Articolul continuă după reclamă
Pe acelaşi subiect

Şeful companiei, Mark Zuckerberg, a anunţat că ştirile care devin populare într-o anumită regiune geografică vor fi afişate mai sus în feed-ul utilizatorilor din acea zonă care încă n-au văzut postul în cauză.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Acest nou algoritm Facebook presupune că un subiect, știre, informație care se bucură de atenție într-o anumită zonă, oraș, localitate, va fi avantajată. Astfel, pe măsură ce acel subiect atrage o audienţă mai mare, şansele să ajungă în fruntea feed-ului utilizatorilor din acea zonă cresc.

Cum funcționează noul algoritm Facebook

Pentru a stabili popularitatea locală a unei știri, Facebook va lua în calcul numărul de click-uri. Cu cât numărul de utilizatori care dau click pe un link este mai mare, cu atât acesta este considerat mai important.

Alături de click-uri, share-urile de care se bucură o ştire, precum şi numărul de oameni din regiune care urmăresc o anumită publicaţie, vor fi luaţi în considerare atunci când este stabilită ordinea postărilor.

Noua modificare va fi mai întâi aplicată în Statele Unite, urmând ca pe parcursul acestui an să fie extinsă şi în alte ţări. De asemenea, Facebook avertizează că abordarea ar putea suferi modificări la rândul ei, în funcţie de rezultatele constatate.

Cum s-a modificat algoritmul Facebook în 2018

Noua modificare a algoritmului de afișare a postărilor, prin care vor fi promovate știrile locale,  vine după ce Facebook a anunţat la începutul anului că va începe să avantajeze posturile personale în defavoarea ştirilor. Şeful companiei a spus că ştirile vor reprezenta doar aproximativ 4% din feed-ul utilizatorilor săi.

Pe 12 ianuarie, Facebook a anunţat că de acum înainte vor avea prioritate conţinuturile distribuite de familiile şi de prietenii internauţilor, în detrimentul companiilor şi altor pagini.

Coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei americane, John Hegeman, a explicat că modul în care Facebook va structura publicarea de conţinuturi în următoarele săptămâni, promovând cu prioritate fotografiile, videoclipurile şi mesajele publicate de cei apropiaţi, va permite favorizarea interacţiunilor şi a relaţiilor personale dintre utilizatori.

"Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai puţin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru că acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici să devină mai preţios şi, în definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastră", a declarat Hegeman.

Zuckerberg: Oamenii stau prea mult pe Facebook

Facebook susține că o fotografie de familie are o valoare mai mare pentru un utilizator decât un clip al unei vedete sau reclama unui brand de îmbrăcăminte.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a spus atunci că oamenii au ajuns să petreacă prea mult timp pe facebook și că pentru el este o prioritate reunirea în viaţa reală a persoanelor care folosesc această reţea de socializare.

"Atunci când vom implementa acest lucru, veţi vedea mai puţine conţinuturi publice precum reclame ale unor companii, mărci şi trusturi mass-media", a scris Mark Zuckerberg într-un mesaj publicat joi pe contul lui de Facebook.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei
Credeţi că vor scădea cu mult ratele, după micşorarea dobânzii-cheie?
Observator » Evenimente » Facebook modifică din nou algoritmul postărilor în News Feed. Ce știri vor fi promovate