Filmul tragediei din Alpii Francezi dintr-un simulator aviatic!
Toate pistele anchetatorilor duc cert spre acelaşi rezultat: prăbuşirea voluntară. Potrivit tuturor calculelor de specialitate, viteza cu care avionul a coborât de la altitudinea de croazieră a traseului prestabilit până la momentul impactului a fost constantă, deci controlată.
- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Toate pistele anchetatorilor duc cert spre acelaşi rezultat: prăbuşirea voluntară. Potrivit tuturor calculelor de specialitate, viteza cu care avionul a coborât de la altitudinea de croazieră a traseului prestabilit până la momentul impactului a fost constantă, deci controlată.
În cabina AirBus A320 erau comandantul şi copilotul. După o conversaţie normală timp de minute bune de la decolare, comandantul iese din cabină.
Procedura prevede ca cel de afara sa sune pe intercom, iar cel de la mansa sa ii deschida. Daca nu i se deschide, cel din exterior tasteaza un cod secret de acces. Doar ca usa nu se deschide imediat, ci dupa 30 de secunde cand se constata ca cel dinauntru nu reactioneaza. 30.10
Având în vedere evenimentele din septembrie 2001, AirBus a făcut un sistem foarte sigur pentru uşă. Ca să poată respecta conceptul de cabină sterilă.
Imediat după ce comandantul a ieşit din cabină, avionul a început să coboare. Cutia neagră a aeronavei a arătat că pilotul rămas în cabină a fost conştient până la momentul impactului.
În istoria aviaţiei civile a mai fost un caz de prăbuşire voluntară. În 1997, un Boeing 737 s-a prăbuşit în Singapore. Anchetatorii au concluzionat atunci că pilotul a acţionat voluntar. Toţi cei 104 pasageri au murit.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰