Antena Meniu Search
x

Curs valutar

O craioveancă s-a trezit cu facturi la curent de peste 80.000 de lei. ”Cât să consum cu nişte becuri, un televizor şi un boiler?”

O femeie din Craiova s-a trezit că are de plată facturi pentru energia electrică de peste 80.000 de lei. Toate cele patru facturi au fost emise luna trecută, cu data scadentă 10.11.2021, însă femeii i-a fost absolut imposibil să le achite până în acest moment.

de Ana Maria Ghiarasim

la 18.11.2021 , 14:35

O craioveancă s-a trezit cu facturi la curent de peste 80.000 de lei. ”Cât să consum cu nişte becuri, un televizor şi un boiler?” O craioveancă s-a trezit cu facturi la curent de peste 80.000 de lei. ”Cât să consum cu nişte becuri, un televizor şi un boiler?” - gds.ro

Mai mult, spune ea, suma pe care o are de achitat este uriașă pentru consumul pe care îl înregistrează într-o casă cu două camere, în care nu are altceva decât un televizor, un frigider, un boiler și câteva becuri.

Femeia locuiește într-o casă cu două camere din Craiova

„Din 2018-2019, eu am probleme cu cei de la CEZ. I-am dat în judecată şi am trecut la ENEL, ajunsesem să plătesc facturi paralele. Cei de la ENEL mi-au spus să dau în judecată CEZ-ul, ceea ce am şi făcut. Acum m-am trezit cu facturi de peste 80.000 de mii de lei. Eu nu am consumatori, am o casă cu două camere, cât să consum cu nişte becuri, un televizor şi un boiler? Facturile îmi vin fără un index. Au venit cei de la CEZ şi mi-au zis că în România este posibil orice. Adică eu ajunsesem să plătesc într-o lună la un distribuitor 1.400 de lei şi la altul 800 de lei. Acum trei, patru ani aşa plăteam. Dacă era vina mea mă debranşau”, a declarat femeia, pentru GDS.ro.

Articolul continuă după reclamă

Femeia și-a angajat un avocat și vrea să acţioneze în instanţă distribuitorul de energie electrică.

Reacția companiei de energie electrică

Între timp, ENEL s-a sesizat și a transmis că a blocat facturarea și că va verifica situația, anunță jurnaliștii GDS: ”Enel Energie Muntenia verifică aspectele sesizate în articolul de mai sus și, până la clarificarea acestora, a decis blocarea facturării clientului pentru a nu-i aduce prejudicii. Ne cerem scuze pentru disconforul creat acestuia și îl asigurăm de toată deschiderea noastră în clarificarea aspectelor semnalate”.

Ana Maria Ghiarasim Like

Ana-Maria Ghiarasim are o experienţă în presa online de mai bine de 10 ani, iar din martie 2020 este Editor de Content la Observatornews.ro.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi fost vreodată victima unei înşelătorii pe WhatsApp?
Observator » Evenimente » O craioveancă s-a trezit cu facturi la curent de peste 80.000 de lei. ”Cât să consum cu nişte becuri, un televizor şi un boiler?”