Antena Meniu Search
x

Capcanele de pe site-urile de socializare

În ziua de azi, milioane de oameni se folosesc de Instagram pentru a deveni cunoscuţi! Postează poze din vacanţe exotice şi pretind să aibă o viaţă perfectă. Cei mai mulţi îi cunosc sub denumirea de influenceri. Însă nu mulţi ştiu şi adevărul din spatele postărilor.

de Redactia Observator

la 21.05.2019, 17:27

Vezi și

În ziua de azi, milioane de oameni se folosesc de Instagram pentru a deveni cunoscuţi! Postează poze din vacanţe exotice şi pretind să aibă o viaţă perfectă. Cei mai mulţi îi cunosc sub denumirea de influenceri. Însă nu mulţi ştiu şi adevărul din spatele postărilor. Şi anume că majoritatea nu sunt cine pretind a fi, iar pozele sunt de cele mai multe ori trucate. Sau influencerii nici măcar nu există în realitate.

Amelia Liliana este un blogger cunoscut în Marea Britanie. Are peste 500 de mii de urmăritori iar viaţa ei pare desprinsă din basme.

Urmăritorii şi-au dat seama de capcanele influencerilor de pe Instagram

Are poze din aproape toate colţurile planetei, iar luxul o înconjoară oriunde merge. Însă pe cât de frumoasă pare viaţa ei, pe atât este de falsă.

Mai mulţi urmăritori au observat de-a lungul timpului că pozele tinerei englezoaice sunt de fapt trucate.

Spre exemplu într-o poză din faţa celebrului Taj Mahal umbra ei dispare brusc. Iar în alta păsările de pe cer sunt de fapt rezultatul unui program de editare. 

În timp ce Amelia minte lumea cu pozele ei din vacanţe, Julia Stakhiva pretinde a fi altă personă. Cu aproape 70 de mii de urmăritori pe Instagram, tânăra de 25 de ani pretinde a fi fiica unui miliardar rus.

Unul dintre influencerii de pe Instagram a coborât de la zeci de mii de următori la doar circa 100 de urmăritori

Se îmbracă în haine de firmă, vizitează destinaţii de top şi asistă chiar la prezentări de modă. Chiar dacă în realitate trăieşte într-o garsonieră din Londra. 

Alte aşa-zise personalităţi de pe Instagram nici măcar nu sunt persoane reale. Louise Delage, spre exemplu, este creaţia unei agenţii de publicitate care a intenţionat să lanseze o campanie de conştientizare împotriva alcoolului.

Din acest motiv, în pozele postate pe Instagram femeia care pare să aibă 25 de ani ţine de fiecare dată un pahar cu băutură în mână. Dacă în 2016 avea zeci de mii de urmăritori acum mai are puţin peste o sută. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Stiri externe » Capcanele de pe site-urile de socializare