O firmă a creat o pereche de lenjerie intimă pentru femei, care vibrează la fiecare gol înscris în Cupa Mondială
O firmă de lenjerie intimă a creat o pereche de chiloţi pentru femei, care vibrează în momentul în care e marcat câte un gol în cadrul Cupei Mondiale 2018.
O firmă de lenjerie intimă a creat un produs special pentru Cupa Mondială 2018, pentru a le face pe femei mai interesate de fotbal, spun reprezentanţii companiei: chiloţii care vibrează la fiecare gol marcat în timpul meciurilor disputate în cadrul campionatului din Rusia.
Noul articol de lenjerie intimă este numit "Simt jocul" şi a fost lansat pe piaţă de firma Vicky Form, pe 14 iunie.
Spotul publicitar menit să promoveze produsul sugerează, ironic, că aşa cum bărbaţii sunt interesaţi de doar de sex şi de fotbal - n-ar fi rău ca şi femeile să depună ceva mai multă pasiune pentru aceste două lucruri.
"În fiecare an, patru milioane de cupluri se despart din cauza fotbalului", este replica cu care începe reclama care a stârnit deja controverse.
Spotul sugerează că diferenţele de interes în materie de fotbal între doi parteneri pot duce chiar la despărţire, aşa că reprezentanţii Vicky Form s-au gândit la o soluţie pentru a le ţine pe reprezentantele sexului frumos pe canapea, în faţa televizorului, urmârind cu interes meciurile din cadrul Cupei Mondiale.
"Am creat o pereche de lenjerie intimă pentru femei, menită să le facă să simtă pasiunea unui meci de fotbal. Chiloţii sunt conectaţi la un sistem care, în momentul în care este înscris un gol în cadrul Cupei Mondiale, vor face ca lenjeria să vibreze", spun reprezentanţii firmei Vicky Form.
Ideea a stârnit deja controverse pe reţelele sociale, unii amuzându-se de idee şi chiar îmbrăţişând-o, alţii fiind ceva mai critici şi declarându-se chiar dezgustaţi de noul produs.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰