O turistă s-a trezit cu o notă de plată de 1.000 $ la un restaurant din Singapore şi a chemat poliţia. Ce comandase
O turistă din Japonia, care a aflat că are de achitat o notă de plată în valoare de 1.000 de dolari la un restaurant din Singapore, a chemat poliţia, plângându-se că nu a fost informată în mod corespunzător cu privire la costul mesei, potrivit Insider.
Junko Shinba a luat cina la restaurantul Seafood Paradise din Singapore, pe 19 august, când a aflat că porţia ei de chili-crab a costat aproximativ 680 de dolari. Femeia, în vârstă de 50 de ani, a declarat pentru AsiaOne că un chelner a sugerat preparatul, care este renumit în Singapore și în țara vecină, Malaezia.
Dar acest fel de mâncare a fost preparată cu un crab regal din Alaska, care costă aproximativ 20 de dolari per 100 de grame la Seafood Paradise. Crabul chili este de obicei gătit cu crabi de noroi. Shinba a declarat pentru AsiaOne că chelnerul a subliniat că crabul este la prețul de 20 de dolari "fără a explica că se plăteşte la 100 de grame".
Paradise Group, care deține restaurantul a transmis pentru Insider că personalul restaurantului a comunicat de două ori costul felului de mâncare grupului de turişti și a indicat prețurile pe gram din meniu pentru a-i ajuta pe meseni să înțeleagă. „Pentru a preveni orice comunicare greșită, personalul chiar a adus la masă întregul crab regal din Alaska înainte de pregătire”, au adăugat reprezentanţii companiei.
Însă turista nu s-a lăsat intimidată şi a precizat că nu i s-a explicat faptul că „întregul crab va fi gătit doar pentru noi” și a presupus că grupul ei va primi doar o parte. „Erau trei farfurii pline cu crabi și multe alte feluri de mâncare – nu am putut să terminăm totul”, a spus ea.
Nota totală de plată pentru masa lui Shinba a ajuns la aproximativ 1.000 de dolari. Când a văzut, femeia a cerut personalului restaurantului să sune la poliţie. După câteva discuții, turiştii au primit o reducere de aproximativ 78 de dolari.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰