Cojoc bistrițean ”made in India”, vândut cu mii de Euro pe un site exclusivist
Un cojoc tradiţional bărbătesc din Bistriţa-Năsăud a fost vândut cu aproape 5 mii de euro. Nu în România, ci pe un site cu haine de la branduri exclusiviste. Pieptarul a fost scos la vânzare sub semnătura unui designer celebru.
Un cojoc tradiţional bărbătesc din Bistriţa-Năsăud a fost vândut cu aproape 5 mii de euro. Nu în România, ci pe un site cu haine de la branduri exclusiviste. Pieptarul a fost scos la vânzare sub semnătura unui designer celebru. Fondatoarea unui brand iubit chiar şi de Meghan Markle.
O vestă cu influenţe gypsy şi detalii brodate, fabricată în India. Aşa este prezentant clienţilor din toata lumea pieptarul originar din Năsăud.
Pe site-ul cu haine exclusiviste pieptarul a fost vândut la preţul de 4392 de euro şi a fost disponibil doar în măsura S.
Andreea Tănăsescu este cea care a făcut descoperirea. A căutat atent modelul şi a găsit în cărţi poze vechi în care cojocul făcea parte din portul popular de sărbătoare din anii 80.
- Cum schimbă un proiect pilot din Brăila viețile tinerilor cu dizabilități. Alex are autism, dar a descoperit că...
- Justin Baldoni i-a dat în judecată pe Blake Lively şi Ryan Reynolds pentru 400 de milioane $. Actorul spune că...
- Lidia Buble, din nou pe scenă în noul an
- Un video, în care Ben Affleck pare că îi trânteşte supărat portiera maşinii în faţă lui Jennifer Lopez, a...
- Nadia Comăneci și Arnold Schwarzenegger, parteneri de antrenament. Campioana olimpică, o inspirație pentru actor
În România, cojocul nu s-a vandut cu mai mult de 400 de euro, spun specialiştii. Peste graniţe, piesa vestimentara este considerata una exclusivista, pentru care s-a plătit de 10 ori mai mult.
Replicarea hainelor tradiţionale româneşti devine o practică tot mai des întâlnită în rândul brandurilor internaţionale. De această dată, Stephanie von Watzdorf a stat în spatele colecţiei.
De altfel, în luna martie a acestui an şi casa de modă Dior a fost în centrul unui astfel de scandal. În colecţia de toamnă a anului 2017, un cojoc copiat din zona Beiuşului, a fost vândut de Dior cu 30 de mii de euro.
"E Bihor, nu Dior" - au raspuns imediat romanii, printr-o campanie de promovare a acestor produse autentice..
De data asta, brandul care a copiat cojocul bistriţean este chiar unul din preferatele lui Meghan Markle. Luna trecută, aceasta a purtat o rochie creată de ei la vizita regală din Fiji.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰
Fii primul care comentează