Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Cojoc bistrițean ”made in India”, vândut cu mii de Euro pe un site exclusivist

Un cojoc tradiţional bărbătesc din Bistriţa-Năsăud a fost vândut cu aproape 5 mii de euro. Nu în România, ci pe un site cu haine de la branduri exclusiviste. Pieptarul a fost scos la vânzare sub semnătura unui designer celebru.

de Redactia Observator

la 20.11.2018 , 00:00

Un cojoc tradiţional bărbătesc din Bistriţa-Năsăud a fost vândut cu aproape 5 mii de euro. Nu în România, ci pe un site cu haine de la branduri exclusiviste. Pieptarul a fost scos la vânzare sub semnătura unui designer celebru. Fondatoarea unui brand iubit chiar şi de Meghan Markle.

O vestă cu influenţe gypsy şi detalii brodate, fabricată în India. Aşa este prezentant clienţilor din toata lumea pieptarul originar din Năsăud.  

Pe site-ul cu haine exclusiviste pieptarul a fost vândut la preţul de 4392 de euro şi a fost disponibil doar în măsura S. 

Vezi și

Andreea Tănăsescu este cea care a făcut descoperirea. A căutat atent modelul şi a găsit în cărţi poze vechi în care cojocul făcea parte din portul popular de sărbătoare din anii 80. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

În România, cojocul nu s-a vandut cu mai mult de 400 de euro, spun specialiştii. Peste graniţe, piesa vestimentara este considerata una exclusivista, pentru care s-a plătit de 10 ori mai mult. 

Replicarea hainelor tradiţionale româneşti devine o practică tot mai des întâlnită în rândul  brandurilor internaţionale. De această dată, Stephanie von Watzdorf a stat în spatele colecţiei.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

De altfel, în luna martie a acestui an şi casa de modă Dior a fost în centrul unui astfel de scandal. În colecţia de toamnă a anului 2017, un cojoc copiat din zona Beiuşului, a fost vândut de Dior cu 30 de mii de euro. 

"E Bihor, nu Dior" - au raspuns imediat romanii, printr-o campanie de promovare a acestor produse autentice.. 

De data asta, brandul care a copiat cojocul bistriţean este chiar unul din preferatele lui Meghan Markle. Luna trecută, aceasta a purtat o rochie creată de ei la vizita regală din Fiji. 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi decis cu cine votaţi în primul tur la alegerile prezidenţiale?
Observator » Ştiri Mondene » Cojoc bistrițean ”made in India”, vândut cu mii de Euro pe un site exclusivist