Din pasiunea pentru esenţe, Denisa Tănase şi-a construit o afacere cu parfumuri
Din pasiunea pentru esenţe, ea şi-a construit o afacere. S-a pus la punct cu partea teoretică în patria parfumurilor, la Paris, a călătorit şi în Dubai, a trebuit să se împrietenească şi cu matematica, pentru că, nu-i aşa, trebuie să îşi managerieze afacerea, acum are şi cunoştinţe de chimie.
Din pasiunea pentru esenţe, ea şi-a construit o afacere. S-a pus la punct cu partea teoretică în patria parfumurilor, la Paris, a călătorit şi în Dubai, a trebuit să se împrietenească şi cu matematica, pentru că, nu-i aşa, trebuie să îşi managerieze afacerea, acum are şi cunoştinţe de chimie.
Ce să mai, lista e lungă. Totul a început în urmă cu vreo doi ani, iar acum, Denisa Tanase priveşte cum propriul brand a ajuns în mai multe oraşe ale ţării.
Iniţial, ea însăşi le-a purtat. Dar a vrut să facă mai mult aşa că a luat drumul Parisului, acolo unde a învăţat să le şi creeze.
Şi asta a făcut. Zeci de arome născute în Dubai, ajung acum în ţară. Artista iubeşte esenţele tari, cu personalitate. În special uleiurile, cea mai concentrată formă de parfum.
Cum ar fi personalitatea. În vreme ce parfumurile florale spun povestea unei femei romantice, cele cu citrice se pliază perfect tipului îndrăzneţ.
Dar ce facem atunci când suntem în magazin şi încerăm poate zeci de parfumuri până ne dăm seama ce ne place?! Simplu!
Nu testăm, de fapt, mai mult de două deodată. Şi nu le mirosim direct din sticlă, ne sfătuiesc specialiştii.
Evident că şi anotimpul contează în cumpărarea unui parfum. În vreme ce esenţele tari sunt potrivite pentru iarnă, cele fructate sunt ideale pentru sezonul cald.
Şi să nu uităm că şi ţinuta sau evenimentul la care mergem au un cuvânt greu de spus în alegerea parfumului perfect.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰