Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Animalele de companie ale românilor ajung tot mai des la cosmetică

Investiţia în aspectul animalului de companie creşte de la un an la altul! Stăpânii aliniază patrupedele la tendinţele internaţionale.

de Redactia Observator

la 03.02.2019 , 00:02

Investiţia în aspectul animalului de companie creşte de la un an la altul! Stăpânii aliniază patrupedele la tendinţele internaţionale. Lucru care costă, dar şi răsfăţul creşte pe măsură! Băi hidratante, vopsea pentru blăniţă sau parfumuri scumpe sunt doar câteva dintre tratamentele pe care specialiştii le pregătesc lunar pentru căţei. 

Daisy are patru ani şi frecventează des saloanele de înfrumuseţare. Stă cuminte la spălat de fiecare dată, mai ales că, după baia relaxantă, are parte de o oră întreagă de răsfăţ doar pentru ea.

Nu oricine poate realiza astfel de coafuri. Mădălina a obţinut brevet internaţional, după un curs pentru care a plătit 5.000 de euro, în Italia.

Vezi și

Pentru un look perfect, spray-ul pentru luciul blăniţei şi parfumul sunt nelipsite. Răsfăţul complet îl costă pe stăpân 130 de lei pe lună.

Sunt însă şi români care plătesc sume mult mai mari pentru întreţinerea animalelor de companie. 2.500 de lei pe lună investesc stăpânii acestor câini din rasa spitz japonez, pe care o angajată îi scoate în fiecare zi la plimbare.

Medicii veterinari spun că nu doar frumuseţea câinilor contează. Stăpânii trebuie să aibă grijă în primul rând de sănătatea lor.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

O deparatizare costă între 50 şi 200 de lei, în funcţie de rasa câinelui. La cheltuieli se mai adaugă și un consult periodic obligatoriu care ajunge la 50 de lei.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Vei merge la vot în turul 2 al alegerilor prezidențiale?
Observator » Sănătate » Animalele de companie ale românilor ajung tot mai des la cosmetică