Antena Meniu Search
x

Creştere la nivelul mărcilor româneşti dezvoltate în sistem de franciză

Se poartă afacerile în franciză. Patronii români au învăţat că un brand bine construit poate aduce şi mai mulţi bani dacă este închiriat. Cu 15.000 de euro ai parte de o afacere la cheie cu profit garantat

Vezi și

Se poartă afacerile în franciză. Patronii români au învăţat că un brand bine construit poate aduce şi mai mulţi bani dacă este închiriat. Cu 15.000 de euro ai parte de o afacere la cheie cu profit garantat

Investiţia într-o franciză începe de la 15.000 şi ajunge la 20.000 de euro în domeniul serviciilor, creşte la 50 -100.000 de euro pentru retail şi poate depăşi 300.000 de euro pentru o cafenea. La aceasta se adauga si o taxa lunara cuprinsa între 3 si 5% din vânzari. Contractele se fac pe minimum 5 ani.

Deşi costurile unei francize sunt mai ridicate decât cele ale unei afaceri dechise pe cont propriu, beneficiarii francizelor au o serie de avantaje.

Şi brandurile româneşti în franciză au început să meargă bine. Mai ales pe segmentul de retail, de restaurante şi cafenele, dar şi de servicii. Din 2013 si pâna acum numarul brandurilor în franciză, atât românesti, cât şi internaţionale, a crescut de la 400 la 550.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă tentează să mergeţi în vacanţă cu rulota în loc să vă cazaţi la hotel?

Observator » Stiri sociale » Creştere la nivelul mărcilor româneşti dezvoltate în sistem de franciză