Euro 2020 schimbă faţa stadioanelor Capitalei. Probleme la Dinamo
Stadioanele Steaua, Dinamo şi Giuleşti ar putea fi demolate şi reconstruite din temelii pentru a fi extinse până în 2020, atunci cand Capitala va fi gazda unor meciuri din campionatul european. Costurile se ridică la peste o sută de milioane de euro. Oficialii s-au angajat că vom avea tot atunci şi infrastructura feroviară şi rutieră pusă la punct.
Stadioanele Steaua, Dinamo şi Giuleşti ar putea fi demolate şi reconstruite din temelii pentru a fi extinse până în 2020, atunci cand Capitala va fi gazda unor meciuri din campionatul european. Costurile se ridică la peste o sută de milioane de euro. Oficialii s-au angajat că vom avea tot atunci şi infrastructura feroviară şi rutieră pusă la punct.
În doi ani şi jumătate, Bucureştiul va fi printre cele 13 oraşe gazdă ale Campionatului European 2020. Pe Arena Naţională se vor disputa patru partide de la turneul final. Pe alte 4 stadioane, pe care autorităţile au dat asigurări că le vor reabilita şi le vor aduce la standarde europene, urmează să se desfăşoare antrenamentele.
Va fi nevoie de investiţii de peste o sută de milioane de euro. Stadioanele Steaua, Giuleşti şi Dinamo ar urma să fie demolate şi extinse. Iar din stadionul Arcul de Triumf vor fi păstrate doar vechile vestiare.
Tot până în 2020, oficialii din transporturi ar trebui să rezolve problemele de infrastructură şi să lege Capitala de aeroportul Otopeni pentru ca jucătorii şi suporterii să se poată deplasa direct.
- Pericolul din apa îmbuteliată e de 70 de ori mai mare decât limita admisă!
- Registrul Auto Român vrea să introducă Inspecţia Tehnică Periodică o dată pe an, pentru maşinile mai vechi de...
- Statul va suporta, de la anul, o parte din cheltuielile românilor cu biletele la film sau sala de fitness
- 15 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
- 15 februarie, Sfântul Apostol Onisim. Sărbătoare importantă în calendarul ortodox
Conform datelor furnizate de Ministerul Transporturilor, se va putea circula cu trenul direct până la aeroport abia în 2021, după Campionatul European de fotbal. Asta chiar dacă fostul ministru tehnocrat al Transporturilor promitea anul trecut că din 2018 pasagerii vor ajunge în timp record cu trenul direct în faţa aeroportului.
CFR Infrastructură nici nu a început lucrările. Aproape o sută de milioane de euro trebuie investite în reabilitarea căii ferate şi construirea a 2,3 kilometri de linie ferată de la zero până în faţa aeroportului.
Pentru ca metroul până la aeroportul Otopeni să fie gata în 2020, Metrorex are nevoie de o minune. Lucrările pentru cele douăsprezece staţii vor costa 1,3 miliarde de euro şi vor dura minimum 4 ani, spun oficialii. Până în 2020, nu vom avea nici măcar o autostradă întreagă care să lege Capitala de vecinii unguri. Asta în timp ce întreaga Europă e împânzită de autostrăzi.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰