Antena Meniu Search
x

Euro 2020 schimbă faţa stadioanelor Capitalei. Probleme la Dinamo

Stadioanele Steaua, Dinamo şi Giuleşti ar putea fi demolate şi reconstruite din temelii pentru a fi extinse până în 2020, atunci cand Capitala va fi gazda unor meciuri din campionatul european. Costurile se ridică la peste o sută de milioane de euro. Oficialii s-au angajat că vom avea tot atunci şi infrastructura feroviară şi rutieră pusă la punct.

Vezi și

Stadioanele Steaua, Dinamo şi Giuleşti ar putea fi demolate şi reconstruite din temelii pentru a fi extinse până în 2020, atunci cand Capitala va fi gazda unor meciuri din campionatul european. Costurile se ridică la peste o sută de milioane de euro. Oficialii s-au angajat că vom avea tot atunci şi infrastructura feroviară şi rutieră pusă la punct.

În doi ani şi jumătate, Bucureştiul va fi printre cele 13 oraşe gazdă ale Campionatului European 2020. Pe Arena Naţională se vor disputa patru partide de la turneul final. Pe alte 4 stadioane, pe care autorităţile au dat asigurări că le vor reabilita şi le vor aduce la standarde europene, urmează să se desfăşoare antrenamentele.

Va fi nevoie de investiţii de peste o sută de milioane de euro. Stadioanele Steaua, Giuleşti şi Dinamo ar urma să fie demolate şi extinse. Iar din stadionul Arcul de Triumf vor fi păstrate doar vechile vestiare. 

Tot până în 2020, oficialii din transporturi ar trebui să rezolve problemele de infrastructură şi să lege Capitala de aeroportul Otopeni pentru ca jucătorii şi suporterii să se poată deplasa direct. 

Pe acelaşi subiect

Conform datelor furnizate de Ministerul Transporturilor, se va putea circula cu trenul direct până la aeroport abia în 2021, după Campionatul European de fotbal. Asta chiar dacă fostul ministru tehnocrat al Transporturilor promitea anul trecut că din 2018 pasagerii vor ajunge în timp record cu trenul direct în faţa aeroportului. 

CFR Infrastructură nici nu a început lucrările. Aproape o sută de milioane de euro trebuie investite în reabilitarea căii ferate şi construirea a 2,3 kilometri de linie ferată de la zero până în faţa aeroportului.

Pentru ca metroul până la aeroportul Otopeni să fie gata în 2020, Metrorex are nevoie de o minune. Lucrările pentru cele douăsprezece staţii vor costa 1,3 miliarde de euro şi vor dura minimum 4 ani, spun oficialii. Până în 2020, nu vom avea nici măcar o autostradă întreagă care să lege Capitala de vecinii unguri. Asta în timp ce întreaga Europă e împânzită de autostrăzi.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » Stiri sociale » Euro 2020 schimbă faţa stadioanelor Capitalei. Probleme la Dinamo