Antena Meniu Search
x

Primarul Capitalei anunță facilități pentru mediul de afaceri lovit de pandemia de coronavirus

Gabriela Firea, primarul Capitalei, a anunțat, miercuri, o serie de facilități oferite mediului de afaceri lovit de pandemia de coronavirus.

Cristi Ioniţă
de Cristi Ioniţă

la 18.03.2020, 19:08

Primarul Capitalei a anunțat facilitățile pe pagina personală de Facebook
Facilitățile oferite de Primăria Capitalei vizează în special documentele administrative - Hepta
  • Primarul Capitalei anunță facilități pentru mediul de afaceri lovit de pandemia de coronavirus
  • Facilitățile vizează în special emiterea de acte administrative

Gabriela Firea, primarul Capitalei, a anunțat, miercuri, o serie de facilități oferite mediului de afaceri lovit de pandemia de coronavirus.

Facilitățile vizează în special emiterea de acte administrative și certificate de urbanism.

Redăm mesajul integral transmis de Gabriela Firea prin intermediul paginii personale de Facebook:

"#Impreuna #Solidaritate

Facilități oferite de Primăria Capitalei mediului de afaceri lovit de pandemia de coronavirus.

Având în vedere instaurarea situației de urgență în Municipiul București și în contextul dificultăților economice cauzate de existența infecției cu coronavirus, am luat o serie de măsuri menite să sprijine mediul investițional din București.

Am emis o Dispoziție prin care se reglementează regimul de valabilitate a unor avize sau autorizații.

Conform Dispoziției, Primăria Capitalei va emite acte administrative (certificate de urbanism, autorizații de construire, avize de amplasament, etc) al căror termen legal de eliberare a fost depășit sau care pot să aibă la bază unele documente ale căror termene de valabilitate au expirat.

Aceste prevederi se aplică tuturor actelor administrative emise de Primăria Capitalei - Solicitări prelungire certificate de urbanism, solicitări prelungire autorizații de construire, avize de la cultură, circulație, avize mediu etc.

De exemplu:

- vor fi emise certificate de urbanism în condițiile în care unele dintre avizele solicitate pentru eliberarea acestora – aviz de mediu, aviz de la comisia de circulație, aviz de la direcția cultură, etc - au termenul de valabilitate expirat

- vor fi emise orice acte administrative se află în prezent în procedură de elaborare și întocmire, dar din cauza stării de urgență nu au încă finalitate.

Condiția este ca termenul de valabilitate a documentelor să fi încetat în perioada corespunzătoare starii de urgență instituite în conformitate cu Decretul nr. 195/16.03.2020 ;

De asemenea, perioada în care beneficiarii avizelor/acordurilor/autorizațiilor menționate vor putea depune aceste documente va fi egală cu numărul de zile calculat de la data intrării în vigoare a Decretului nr. 195/16.03.2020 și pâna la data încetării stării de urgență, sub condiția ca situația de fapt (situația juridică, situația tehnică etc.) care a determinat emiterea acestora să nu fi suportat modificări până la data depunerii".

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Stiri sociale » Primarul Capitalei anunță facilități pentru mediul de afaceri lovit de pandemia de coronavirus