Special! Bunele maniere la serviciu
Ce bine ar fi dacă toată lumea ar respecta codul manierelor elegante! Doar că unii oameni nu ştiu - pur şi simplu - să se comporte în societate, în timp ce alţii consideră că nu e cazul să ţină cont de vreo regulă
Ce bine ar fi dacă toată lumea ar respecta codul manierelor elegante! Doar că unii oameni nu ştiu - pur şi simplu - să se comporte în societate, în timp ce alţii consideră că nu e cazul să ţină cont de vreo regulă.
Oricum, şi unii, dar şi ceilalţi reuşesc să-şi atragă antipatia tuturor colegilor de muncă. Vorbesc tare la telefon, nu ar spune "Te rog" sau "Mulţumesc" nici ameninţaţi cu pistolul la tâmplă. Despre glume proaste, spuse în gura mare, ce să mai discutăm. Iar normele vestimentare impuse de companie, par să existe doar pentru a fi ignorate.
Indiferent că ne place sau nu, de foarte multe ori comportamentul lipsit de cea mai mică urmă de respect, pleacă de la conducerea companiei. Iar încet-încet este preluat de majoritatea persoanelor care deţin o funcţie importantă în respectiva organizaţiei. Şi, pe nesimţite, acest tip de comportament devine o parte a politicii firmei.
Culmea este că nu e dificil să fiţi politicoşi. Trebuie doar să vă străduiţi să vă comportaţi civilizat, indiferent de funcţia pe care o aveţi.
Când vine vorba de telefonul mobil, multe persoane uită de bunele maniere. Însă, telefonul nu trebuie să aibă o sonerie puternică şi - mai ales - nu-l uitaţi pe birou. Se numeşte "mobil" pentru că îl puteţi lua cu dumneavoastră oriunde. Şi nimic nu este mai enervant decât un telefon lăsat pe birou şi care sună continuu.
Totul se rezumă la un singur lucru şi anume respectul. În momentul în care vom învăţa să îi respectăm pe cei din jurul nostru, restul va veni de la sine.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰