Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Toți angajații ar trebui să le știe. Secretele pentru a avea un salariu mare și un job bun

Odată ce știi câteva secrete de la specialiștii în resurse umane, drumul tău către un job din ce în ce mai bun este ca și asigurat. Angajatorii țin cont de o mulțime de detalii și aspecte, unele la care nici nu te-ai fi gândit, motiv pentru care informațiile „din interior“ sunt mai mult decât binevenite. Iată ce trebuie să știi dacă vrei un job bun și bine plătit.

de Redactia Observator

la 31.08.2016 , 20:30

 Odată ce știi câteva secrete de la specialiștii în resurse umane, drumul tău către un job din ce în ce mai bun este ca și asigurat. Angajatorii țin cont de o mulțime de detalii și aspecte, unele la care nici nu te-ai fi gândit, motiv pentru care informațiile „din interior“ sunt mai mult decât binevenite. Iată ce trebuie să știi dacă vrei un job bun și bine plătit:

        1. Lasă o impresie bună mereu

Găsirea jobului ideal presupune multe căutări și experiențe în mai multe firme. Trebuie să știi că felul în care alegi să pui punct unei relații profesionale este foarte important pentru viitorul tău. Multe companii contactează foștii angajatori ai candidaților, iar cuvântul lor cântărește foarte mult. În plus, șansele să te mai întâlnești cu foștii colegi sau șefi sunt destul de mari, deci asigură-te că își vor aminti cu drag de tine.

Articolul continuă după reclamă

Poți afla mai multe despre demisie și despre ce ai de făcut atunci când părăsești un loc de muncă din acest articol, esențial pentru orice angajat din România. Citindu-l, vei vedea și care îți sunt drepturile și îndatoririle față de fostul tău angajator, dar și alte informații pe care ar trebui neapărat să le știi înainte să îți dai demisia.

         2. Nu contează doar competențele tale, ci și felul tău de a comunica

Experții în Resurse Umane sunt de părere că nu doar abilitățile profesionale sunt importante atunci când vine vorba despre angajarea sau avansarea unei persoane. Este foarte important felul în care un angajat reușește să se integreze într-o echipă, felul în care comunică.

Nu sunt rare cazurile în care angajații sunt concediați din cauza personalității lor. De multe ori s-a întâmplat ca un salariat competent să fie concediat tocmai din cauza unei atitudini ce lăsa de dorit, așa încât este important să colaborezi cu toți colegii, să nu ridici tonul și să îți păstrezi calmul în orice situație, oricât de stresantă ar fi.

           3. O grijă sporită pentru postările de pe site-urile de socializare

În ultimii ani, rețelele de socializare au devenit parte integrantă din viața noastră și puțini mai sunt oamenii care nu au un profil pe site-uri precum Facebook, Twitter sau Instagram. Postările pe care le faci pe aceste site-uri sunt vizualizate și de colegi sau șefi, așa că trebuie să ai mare grijă la ce scrii.

Vedem cu toții foarte des știri cu persoane care au fost concediate după ce au postat insulte la adresa șefilor, iar dacă vrei să nu te numeri printre ele, ar trebui să îți păstrezi părerile pentru discuțiile față în față cu amicii tăi.

           4. Ce trebuie să spui la un interviu și ce trebuie să păstrezi pentru tine

În cadrul interviului, viitorul angajator vrea să afle nu doar ce știi să faci, ci și care îți sunt planurile, dacă ești o persoană care își dorește o carieră în domeniul respectiv. Este de preferat să fii cât mai sincer, fără să încerci să epatezi sau să lauzi compania mai mult decât ar fi cazul, specialiștii în recrutare simt că vrei doar să-i impresionezi.

La un interviu nu ar trebui să vorbești mai mult decât este cazul sau să intri în amănunte despre viața personală. Un alt aspect de ținut minte este să te informezi în prealabil în legătură cu firma respectivă, vei face o impresie bună dacă ai „temele“ făcute.

            5. Cum ar trebui să fie relația ta cu superiorii

Ți-ai dori o mărire salarială sau vrei o funcție cu mai multe responsabilități? Dacă vrei să îți atingi un astfel de obiectiv, trebuie să fii foarte atent la relația pe care o ai cu superiorii tăi. Este recomandat să fii degajat, însă nu foarte familiar, și dacă vrei să fii remarcat de șefi, ia inițiativa, implică-te și fii proactiv.

Oamenii care preiau inițiativa sunt mereu primii propuși pentru o promovare sau pentru o mărire de salariu, deci, dacă vrei să ai mai multe reușite la job, acesta e primul pas.

Tu care crezi că sunt cele mai importante aspecte de care țin cont angajatorii?

Sursa foto: Shutterstock

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Toți angajații ar trebui să le știe. Secretele pentru a avea un salariu mare și un job bun