Video

Misiune istorică: NASA îşi testează capacitatea de prevenire şi va încerca să devieze un asteroid de pe orbita sa

Redactia Observator

De Redactia Observator.
Publicat: 23.11.2021, 08:47.
Actualizat: 23.11.2021, 09:43

Misiune în premieră pentru NASA. Agenţia spaţială americană va încerca să devieze un asteroid de pe orbita sa.

Reclamă

Pentru asta, o navă spaţială, care va decola miercuri, va fi trimisă la 11 milioane de kilometri distanţă. Ţinta este un sistem format din doi asteroizi, unul mai mare şi unul mai mic, care orbitează în jurul celui dintâi.

Dacă totul va merge bine, racheta se va ciocni de asteroidul mai mic în jurul datei de 1 octombrie 2022. Mai multe camere vor filma coliziunea, pentru a stabili dacă orbita asteroidului a fost modificată. În acest fel, NASA vrea să afle dacă are capacitatea de a devia şi un eventual asteroid care pune Pământul în pericol.

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News!

Citește și
Un asteroid mai puternic decât o armă nucleară se apropie de Pământ la sfârșitul lunii decembrie 2021
Stiinta• pe 29.11.2021 la 12:42
recomandari pe a1.ro
Anamaria Prodan, goală pe internet. Ce reacție a avut și cum explică apariția pozelor
Planul SF al NASA a devenit realitate. Nava spațială DART va lovi un asteroid, pentru a afla în ce măsură putem proteja Pământul
Eveniment• pe 24.11.2021 la 08:31
Foto
Top știri
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cine sunt cei trei prieteni morți în accidentul din Caraș-Severin. Ionuţ, Andrei şi Emanuel au murit pe loc
1
Eveniment • ieri la 19:10

Moarte învăluită în mister pentru doi bebeluşi de şase luni. Gemenii au fost găsiţi morţi lângă părinţii lor, într-o casă din Franţa
2
Mapamond • ieri la 07:20

Momentul în care o jurnalistă este molestată de mai mulți bărbați în direct  la TV după un meci de fotbal, în Italia. VIDEO
3
Extern • pe 29.11 la 16:39

Momentul în care o jurnalistă este molestată de mai mulți bărbați în direct la TV după un meci de fotbal, în Italia. VIDEO

I s-a făcut rău în timp ce îşi conducea fiul mort acasă pentru înmormântare. Bărbatul a murit când a ajuns la spitalul din Lugoj
4
Eveniment • ieri la 07:24

ANIMAŢIE GRAFICĂ. Patru jandarmi au intrat cu maşina într-o groapă nesemnalizată, apoi au vrut să ascundă ruşinea
5
Eveniment • pe 29.11 la 19:02

RECOMANDĂRI
1 Decembrie 2021. Parada de Ziua Națională a României LIVE VIDEO de la ora 11:00. Peste 1.500 de militari cu tehnică de luptă vor defila în București
Eveniment • la 09:51
Video

Parada de 1 decembrie din București, LIVE pe www.observatornews.ro. O mie cinci sute de militari cu peste o sută de mașini de...

Gheorghe Hagi, dincolo de legendă: "Pentru România vii să dai totul, vii doar dacă simți și cred eu că am făcut-o bine"
Exclusiv Observator • la 06:36
Video

Meseriile cu salarii ca în vestul Europei pe care românii le evită. "Nu s-a înscris nimeni"
Economic • ieri la 20:20
Video

Fermierii, obligați prin lege să schimbe meniul porcilor și să intre în coteț cu botoșei. ”Aștia care fac legile nu știu cum arată porcul”
Eveniment • ieri la 20:13

PARTENERI
Ce vor face Mihai Petre și Elwira Duda cu banii câștigați la Asia Express! Pe ce vor cheltui premiul de 30.000 de euro
spynews.ro
Cum arată și cu ce se ocupă actuala soție a lui Teodor Meleșcanu. „extrem de inteligentă„
libertatea.ro
Raed Arafat, despre accesul în magazinele alimentare cu certificat verde: „Nu ne referim la magazinele esenţiale”
bzi.ro
Vaccinarea împotriva COVID-19 va fi obligatorie în România. Ministrul demis al Sănătății, Cseke Attila a făcut anunţul
bzi.ro
Zodii ghinioniste în ziua de 2 decembrie 2021. 3 nativi care se vor confrunta cu probleme
CaTine.ro
Drama bărbatului care a murit în timp ce-și ducea acasă, în sicriu, fiul mort de 35 de ani
gandul.ro
FOTO. Laurențiu Reghecampf și noua lui iubită, imaginile momentului! Cum arată Corina, după tot scandalul
prosport.ro
Ce sancţiuni riscă şoferii care îşi împrumută maşina. Situaţiile în care amenda trebuie achitată integral
Ziare.com
Avea căruciorul plin de jucării. Ce a răspuns când a fost întrebat ce face cu ele
redactia.ro
Eiza Gonzalez, cu o perucă din lanțuri pe cap. Apariția extravagantă a actriței care face furori cu trupul său
tvhappy.ro
Filmarea secretă » Cristiano Ronaldo a făcut prăpăd în vestiarul lui Juventus! Singurul care i-a răspuns
GSP
Îți mai aduce aminte de Nick de la N&D? Ce mai face cel ce a lansat-o pe Delia și care lansat cele mai ascultate melodii dance din anii 2000
money.ro
Anamaria Prodan s-a dezlănţuit: „Mă revoltă atât de mult”. Afirmaţii extrem de grave în scandalul momentului
as.ro
Noi dezvăluiri despre amanta lui Laurenţiu Reghecampf! Fostul iubit al Corinei Caciuc dă cărţile pe faţă: „Nici nu am întrebat-o cum o cheamă”
as.ro
De ce nu trebuie să dormi niciodată cu telefonul în pat. Pericolul la care te expui
UseIT
CITEȘTE PE A1.ro
Patru concurenți au fost eliminați de la Chefi la cuțite! Despre cine este vorba
Felicitări pentru Ziua României.Spune într-un mod inedit ”La mulți ani, România”/ ”La mulți ani români” de 1 Decembrie
Observator de bine
Observator de bine • ieri la 17:53
Video

Observator de bine, 30 noiembrie 2021. Dacia deschide comenzile pentru noul său model de familie

Observator de bine, 30 noiembrie 2021, prezentat de Greta Gavrilă.

Observator de bine • ieri la 00:03