Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Reţelele de socializare vor să-şi protejeze clienţii de reclamele mincinoase

Instagram declară război dietelor şi tratamentelor miraculoase care promit rezultate imposibile. După ce a interzis imaginile violente, reţeaua de socializare a anunţat măsuri severe împotriva produselor şi reţetelor de scădere în greutate, dar şi serviciilor de chirurgie estetică expuse agresiv.

de Redactia Observator

la 19.09.2019 , 21:04

Instagram declară război dietelor şi tratamentelor miraculoase care promit rezultate imposibile. După ce a interzis imaginile violente, reţeaua de socializare a anunţat măsuri severe împotriva produselor şi reţetelor de scădere în greutate, dar şi serviciilor de chirurgie estetică expuse agresiv. Minorii nu vor mai avea acces la astfel de reclame, în care de multe ori apar vedete. Şi Facebook va lua aceeaşi măsură. 

De curând, Kim Kardashian, care are 148 de milioane de umăritori pe instagram, a fost aspru criticată după ce a promovat pe pagina ei aşa-numitele acadele care suprimă foamea.

Pe reţelele de socializare apar tot mai multe reclame la ceaiuri sau pastile care ar avea efecte miraculoase. 

Vezi și

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Decizia de a bloca o parte dintre reclamele de acest gen a fost luată după ce s-a ajuns la concluzia că tinerii pot dezvolta anxietate faţă de aspectul lor fizic, dar şi pentru că, în cea mai mare parte, produsele sunt neavizate de autorităţile din domeniu. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Dezinformarea, mai ales pe subiecte legate de sănătate, este uriaşă pe reţelele de socializare, arată mai multe studii efectuate în ultimii ani. 

În privinţa dependenţei de internet, Organizaţia Salvaţii Copiii a arătat că cei mai mulţi adolescenţi români petrec în medie trei-patru ore pe zi cu telefonul conectat la o reţea de socializare sau la o platformă video. 

Noile reguli vor fi adoptate şi de Facebook, care deţine şi Instagram. Cele două platforme îşi roagă utilizatorii să denunţe conţinutul impropriu ca să le ajute în misiunea lor de a face spaţiul online mai sigur şi mai sănătos. 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Tehnologie » Reţelele de socializare vor să-şi protejeze clienţii de reclamele mincinoase