A început Black Friday 2023. Topul produselor pe care s-au bătut românii încă de la primele ore ale dimineţii
Black Friday 2023. A început Black Friday, ziua cu cele mai multe promoţii din an. Cel mai mare retailer din România a pregătit peste trei milioane de oferte la o gamă variată de produse. Românii care au aşteptat tot anul reducerile de Black Friday, au urmărit preţurile produselor din lista de dorinţe încă de luna trecută.
De Redactia Observator la 10.11.2023, 08:49Cel mai mare Black Friday din istorie României ne promite unul dintre retailerii online. A început desfăşurarea de forţe pentru că în urmă cu puţin timp s-a dat startul parctic zilei de Black Friday. O zi pe care 1 din 3 români şi-o planifică chiar un an întreg şi îşi pune bani deoparte pentru ca astăzi să reuşească să prindă cel mai bun preţ la un produs pe care şi-l doreşte de foarte mult timp.
Cele mai aşteptate oferte
O jumătate dintre români cu o săptămâna înainte îşi pun deja produsele în coş şi îşi adaugă datele cardului pentru a fi siguri că vor reuşi să prindă cele ma bune oferte. Printre ele se află foarte multe oferte la smartphonuri şi la electrocasnice, dar şi la haine. O creştere în numărul căutărilor există şi la esspresoare.
Pe această platformă se vor găsi astăzi şi vouchere la tratamente corporale, la carne de porc dar şi la vacanţe şi la bilete de avion.
- Black Friday 2023. Cum arată vacanţa de vis, cumpărată la reducere: cât costă un sejur de 7 zile în Thailanda,...
- Black Friday, ziua perfectă pentru pasionaţii de fashion. Magazinele de haine vin cu reduceri de până la 80%
- Black Friday 2023. Cu cât vinde eMAG un telefon iPhone 13 şi o consolă PlayStation 5
- Black Friday 2023. Cum verificăm autenticitatea unui site înainte de o tranzacţie, pentru a nu fi victima unei...
- Black Friday 2023. Trei paşi simpli pentru a nu cădea în plasa hackerilor în ziua cu cele mai multe tranzacţii...
- Cele mai dorite produse de Black Friday 2023. Românii au pregătit în medie 2900 de lei pentru cumpărături
Unul dintre cei mai mari retaileri din România a vândut după primele 45 de minute ale campaniei produse și servicii în valoare de puțin peste 225 de milioane de lei, cu o medie de 1.366 de lei per client. Numărul total de clienți a fost la ora 8:00 de 164.658. Din produsele speciale s-au comandat 9 automobile, 224 de nopți de cazare, 868 de grame de aur și aproape 6 tone de carne de porc.
Topul județelor cu cele mai mari sume ale cumpărăturile până la ora 08:00 au fost: Iași, Sălaţj, Bistrița-Năsăud, Dolj, București, Cluj, Timiș şi Constanța.