Adio CIVILIZAŢIE! Ne paşte un MARE COLAPS! NASA trage un semnal de ALARMĂ!

Potrivit unui studiu NASA, sfârşitul civilizaţiei modern este aproape. Autorii acestuia atrag atenţia că ne aşteaptă un colaps industrial care va afecta populaţia în câteva decenii din cauza instabilităţii economice şi a consumului accelerat al resurselor planetei.

După ce au folosit metode teoretice pentru a face previziuni cu privire la dezvoltarea industrială a lumii, matematicienii NASA au descoperit că civilizaţia modernă îşi va încheia ciclul de existenţă în mai puţin de un secol.

"Procesul de creştere urmată de colaps este de fapt un ciclu care se repetă de-a lungul istoriei", a explicat matematicianul Safa Motesharri.

De asemenea, cercetătorii au analizat câţiva factori care stau la baza colapsului, cum ar fi creşterea populaţiei şi schimbările climatice. Aceste cauze, combinate cu un consum excesiv de resurse şi o stratificare economică între bogaţi şi săraci, pot duce la sfârşitul civilizaţiei respective.

Astfel, diferenţa prea mare dintre săraci şi bogaţi, care consuma prea mult din resursele planetei, poate duce la înfometare în rândul maselor.

Acest lucru poate fi evitat prin aplicarea unui sistem de distributie echitabilă, prin care consumul pe cap de locuitor să fie redus la un nivel sustenabil.

sursă: ziarulevenimentul.ro

foto: bzb.ro

Declaraţii controversate de la BNR: "Nu vă mai așteptați să vă crească nivelul de trai". Credeţi că noi, statul sau împreună ar trebui să găsim soluţii pentru un trai mai bun?

Observator » Evenimente » Adio CIVILIZAŢIE! Ne paşte un MARE COLAPS! NASA trage un semnal de ALARMĂ!