Antena Meniu Search
x

Curs valutar

O pungă de plastic a paralizat traficul feroviar din Gara de Nord

Un ghinion pur românesc a blocat peste o mie cinci sute de oameni în Gara de Nord şi în vagoane! O pungă de plastic s-a agăţat întâmplător de un sistem al unei locomotive, iar 11 linii au rămas fără curent. Pasagerii au aşteptat cu orele, captivi în trenurile care au acumulat întârzieri.

de Redactia Observator

la 09.07.2019 , 19:46

Un ghinion pur românesc a blocat peste o mie cinci sute de oameni în Gara de Nord şi în vagoane! O pungă de plastic s-a agăţat întâmplător de un sistem al unei locomotive, iar 11 linii au rămas fără curent. Pasagerii au aşteptat cu orele, captivi în trenurile care au acumulat peste patru mii de minute de întârziere. E doar ultimul incident din lunga serie a problemelor CFR. 

Sute de oameni au luat cu asalt, aseară, Biroul de Informaţii al Gării de Nord. Timp de câteva ore, trenurile au încetat să mai vină sau să mai plece fără nicio explicaţie. 

La două sute de metri de peron, urcaţi pe tren, câţiva angajaţi ai CFR lucrau la liniile de înaltă tensiune. O pungă ar fi produs o defecţiune la sistemul electric al căii ferate. 

Vezi și

Punga ar fi căzut de pe Podul Basarab, direct în sistemul dintre firul de contact al locomotivei şi instalaţia de alimentare cu energie electrică. Acolo este pantograful care a fost rupt. 

Automat s-a oprit tensiunea de 25.000 de volţi, altfel ar fi putut să se producă electrocutări sau chiar un incendiu de proporţii. Fiind vorba despre un nod de tensiune, defecţiunea a afectat mai multe linii. 

Din cauza acestei defecţiuni, trenurile au intrat si au iesit din Gara de Nord doar pe trei linii din 14. Asta a dus la întârzieri chiar şi de două-trei ore pentru zeci de trenuri cu peste o mie cinci sute de călători din diverse colţuri ale ţării.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Aşa se face că cel mai folosit mijloc de transport în comun din România, cu care călătoresc, zilnic, aproape 150 de mii de oameni, a fost blocat de un ghinion. 

În schimb, doar norocul îi salvează pe pasagerii care îşi riscă vieţile în fiecare zi pe liniile şubrede, unde şuruburile sar din şine şi podurile stau să cadă. 

65% din calea ferată e atât de veche, încât s-ar putea produce oricând o catastrofă. Iar călătorii se înghesuie în puţinele vagoane rămase în funcţiune. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Tot două vagoane avea şi trenul dintre Braşov şi Bucureşti în care s-au înghesuit sute de oameni, în weekend. Din cauza căldurii, o femeie a leşinat, spun călătorii.

Numai în 2018, potrivit cifrelor oficiale, trenurile CFR au întârziat şase ani într-un an. Un record pur românesc, care ne pune pe ultimul loc în toată Europa, la infrastructura feroviară.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Vei merge la vot în turul 2 al alegerilor prezidențiale?
Observator » Evenimente » O pungă de plastic a paralizat traficul feroviar din Gara de Nord