Tren sărit de pe șine, cale ferată blocată pe ruta Bucureşti-Craiova
Au trecut aproape 36 de ore de când nu se circulă pe ruta Bucureşti-Craiova! Muncitorii au lucrat toată noaptea pentru a îndepărta vagoanele căzute pe şine, în judeţul Olt. Mai durează însă până când magistrala va fi eliberată complet.
- Trenurile au trebuit să aleagă rute ocolitoare din cauza incidentului
- Marfarul aparţine unei companii private
Au trecut aproape 36 de ore de când nu se circulă pe ruta Bucureşti-Craiova! Muncitorii au lucrat toată noaptea pentru a îndepărta vagoanele căzute pe şine, în judeţul Olt. Mai durează însă până când magistrala va fi eliberată complet.
Este unul dintre cele mai grave accidente feroviare petrecute anul acesta, care ne arată încă o dată cât de periculoase sunt liniile ferate lăsate de izbelişte de ani buni. Doar un noroc a făcut să nu fie un tren de călători.
Muncitorii au făcut noapte albă, pentru ca circulaţia să se reia cât mai repede măcar pe celălalt sens de mers, Bucureşti-Craiova, unde au căzut cinci vagoane. Au încercat să le ridice cu o macara de mare tonaj. Apoi, la foc rapid, trebuie reparaţi zeci de metri de cale ferată.
Linia pe care se deplasa trenul arată ca un crater, cu şine sărite şi zece vagoane prăbuşite, care atârnă pe marginea unei prăpăstii.
- Un marfar cu 22 de vagoane a deraiat în Olt. Patru trenuri de călători au fost blocate în gări câteva ore
- Un bărbat de 66 de ani a murit, după ce mașina a lovit un stâlp electric în Timiş
- Sănătatea arborilor din Bucureşti, verificată cu tomograful. Ar trebui însă mai bine de 170 de ani pentru...
- De ce evită românii produsele marcă proprie din magazine
- "A îngheţat caisul". Dezastru pentru recolta de primăvară, după schimbările de vreme din primele luni
Accidentul s-a petrecut în timp ce trenul de marfă, încărcat cu cereale, traversa un pod, între stațiile Fărcașele și Dragănești Olt. Ar fi fost o tragedie dacă deraia puţin mai în faţă. Cele 15 vagoane care au sărit de pe şine puteau să ajungă pe şosea.
Din cauza trenului de marfă deraiat, altele au fost redirecţionate pe rute ocolitoare. De aici şi întârzierile de sute de minute. De exemplu, două trenuri ce veneau din Arad spre Capitală au avut întârzieri de 130 şi 240 de minute.
Reparăm în fiecare an numai 16 kilometri de cale ferată, în timp ce 320 se deteriorează. Pe şinele şubrede, doar între Bucureşti şi Timişoara, sunt 170 de restricţii de viteză.Iar întârzierile vor continua pe ruta blocată de marfarul deraiat.
Nu se ştie cu exactitate când va fi degajată complet magistrala. Nu este clar nici de ce a deraiat trenul. O anchetă va stabili cum s-a petrecut accidentul. Marfarul aparţine unei companii private.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰