Facebook l-a ajutat pe Donald Trump SĂ CÂȘTIGE alegerile prezidențiale. DEZVĂLUIRI făcute de un fost director de campanie
Un fost director de campanie al lui Donald Trump a dezvăluit că Facebook l-a ajutat pe acesta să câștige alegerile prezidențiale din SUA.
- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Un fost director de campanie al lui Donald Trump a dezvăluit că Facebook l-a ajutat pe acesta să câștige alegerile prezidențiale din SUA.
Brad Parscale, fostul director de campanie pentru tehnologii digitale al lui Trump, a dezvăluit, într-un interviu pentru CBS, că angajați ai companiei Facebook veneau mai multe zile pe săptămână la birourile de campanie pentru a le arăta cum să-și optimizeze site-urile și cum să câștige votanți.
Parscale, specialist în strategii digitale, susţine și că a cheltuit majoritatea bugetului destinat campaniei web pentru anunţurile de pe Facebook.
În medie, au fost postate zilnic între 50 şi 60. 000 de anunţuri diferite în reţeaua socială, până la 100.000 în perioadele de vârf, spune el, expunând în continuare metoda de a atrage atenţia utilizatorilor de internet în zonele rurale, unde Donald Trump a făcut diferenţa asupra lui Hillary Clinton: "Am început să postez anunţuri publicitare arătând, de exemplu, că podul din oraş s-a prăbuşit...Este o micro-direcţionare ... Pot găsi 1.500 de persoane într-un oraş care îşi fac griji din cauza infrastructurii. Şi ar putea fi chiar alegători care în mod normal votează pentru democraţi".
Potrivit acestuia, Facebook i-ar fi făcut aceeași ofertă de sprijin și contracandidatei lui Trump, Hillary Clinton, însă aceasta ar fi refuzat.
Într-un comunicat difuzat către CBS News, Facebook a reacționat: "Am încurajat toți candidații, grupurile și votanții să folosească platformele noastre în alegeri. Am vrut să fie ușor pentru oameni să găsească, să urmărească și să intre în contact cu reprezentanții lor în alegeri. De aceea, pentru candidații din mediul politic, Facebook a oferit același nivel de sprijin în momentele cheie pentru a-i ajuta să se folosească mai bine de platformele lor".
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰