Cel mai scump tren din istoria României. Circulă cu 160 de km/h, se conduce…singur şi are cabină de duş (FOTO)
CFR Infrastructura a cumpărat cel mai scump tren din istoria sa: Coradia Polyvalent, în valoare de 9 milioane de euro.
![](https://img.observatornews.ro/0/2016/10/13/187975/1476340724542a4b61.webp?w=430&f=2&v=2)
CFR Infrastructura a cumpărat cel mai scump tren din istoria sa: Coradia Polyvalent, în valoare de 9 milioane de euro.
Trenul Coradia Polyvalent nu necesită mecanic care să-l conducă. Practic…se conduce singur! Este plin de senzori care anunţă în timp real orice defecţiune apărută. De asemenea, are senzori pentru apă, senzori pentru uscatul mâinilor, o masă pentru bebeluşi. Poate fi dotat şi cu o cabină de duş.
![](/uploads/image/Catalina/1200x800---Coradia-Polyvalent-2.jpg)
Iar viteza este spectaculoasă. Poate atinge 200 de kilometri pe oră.
- Peste 200 de trenuri, suspendate de CFR ca să facă economie. Reacția navetiștilor din zonele vizate
- Peste 2.000 de sindicalişti au protestat în Piaţa Victoriei faţă de OUG "trenuleţ". Manifestanţii au cerut...
- Ceferiştii, rezerviştii, poliţiştii, minerii şi pensionarii protestează, vineri, în Piaţa Victoriei. Îi cer...
- CFR a anulat 244 de trenuri după Ordonanţa Austerităţii. Directorul spune că s-a făcut o "reaşezare"
- 12 trenuri noi de la Alstom au intrat în flota CFR Călători. Rutele pe care vor circula
Garnitura, produsă în Franţa, va fi folosită la testarea liniilor proaspăt reabilitate din vestul ţării. Deocamdată nu este destinat pentru transportul călătorilor.
![](/uploads/image/Catalina/1200x800---Coradia-Polyvalent-4.jpg)
“Ne-am obişnuit mult prea mult în România să ne gândim la preţul achiziţiei unor echipamente. Un astfel de tren este conceput să funcţioneze minimum 30 de ani. Fără operaţiuni de reparaţii capitale şi de upgrade”, a declarat Gabriel Stanciu, reprezentantul producătorului în România.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰