Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Fishtopher, de la cea mai tristă la cea mai virală pisică de pe internet. Într-o săptămână, 2.500.000 de oameni i-au urmărit povestea

Cea mai tristă pisică din lume a fost adoptată. Fishtopher şi-a găsit rapid stăpâni după ce fotografiile cu motanul melancolic au ajus virale pe internet. Doar săptămâna aceasta povestea lui a fost vizualizată de peste 2,5 de milioane de oameni.

de Redactia Observator

la 06.03.2023 , 11:55

Internauţii se aşteaptă ca succesul acesteia să-l depăşească pe cel al celebrei Grumpy Cat, pisica veşnic nemulţumită, care s-a stins din viaţă în 2019, cu 2.6 milioane de urmăritori doar pe Instagram şi câştiguri estimate la 96 de milioane de dolari! 

Cea mai căutată pisică din lume

În urmă cu patru luni, Fishtopher trăia într-un adăost de animale. Acum, este cea mai căutată pisică din lume. Pe TikTok are peste 100.000 de urmăritori, în timp ce pe Instagram a adunat 45.000.

Vezi și

Motanul a devenit celebru după ce o specialistă în marketing a postat anunţul de adopţie pe Twitter. Postarea a fost apreciată de 167 de mii de persoane. După doar 2 zile, Fishtopher şi-a găsit noii părinţi. Un cuplu din Baltimore, dornic să îi ofere afecţiune.

Pe acelaşi subiect

Cuplu: Este foarte iubăreţ. Are personalitate! 

Îngrijitorii de la adăpost l-au descris ca fiind un motan. anxios şi trist. Fishtopher nu putea mânca decât atunci când avea companie.

Cuplu: A fost vorba şi despre compatibilitate. Ne potrivim foarte bine. Vrea doar să stea alături de noi şi să se uite la televizor, la fel ca noi.  

Povestea acestuia a inspirat şi alţi iubitori de animale. La scurt timp după adopţia lui Fish, alte 7 pisici de la acelaşi adăpost şi-au găsit propriile familii.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Inedit » Fishtopher, de la cea mai tristă la cea mai virală pisică de pe internet. Într-o săptămână, 2.500.000 de oameni i-au urmărit povestea