Şoferii nu ştiu niciodată cum ies mașinile de la service
Şoferii se simt ca nişte maimuţe milionare. Comparaţia nu ne aparţine, fireşte. O companie de cercetare a făcut un studiu. Concluzia a fost clară.
Şoferii se simt ca nişte maimuţe milionare. Comparaţia nu ne aparţine, fireşte. O companie de cercetare a făcut un studiu. Concluzia a fost clară.
Şoferul are control asupra maşinii doar până ajunge în faţa service-ului. Odată ce acceptă condiţiile, este la mâna hazardului. Maşina lui intră în service ca într-o gaură neagră. Nu ştie ce şi cum i se verifică. Şi, mai ales, dacă ce i se constată că are de reparat este şi real.
Dan trece de multe ori prin reprezentanţe auto atunci când verifică maşinile clienţilor înainte ca aceştia să le cumpere. Pentru asta trebuie să găsească mecanici de încredere.
Pe lângă transparenţă, clienţii vor un spaţiu curat, un personal amabil, serios şi facturi corecte. Conform studiilor, pentru un client dezamăgit este nevoie de 12 încercări pentru a-l convinge să revină. În 2013, Parlamentul a adoptat o lege prin care proprietarii de maşini pot urmări operaţiunile din service.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰