SPECIAL! Gențile de firmă, o afacere profitabilă
Dacă până nu demult majoritatea femeilor preferau să îşi investească banii în terenuri, în imobiliare sau în depozite bancare, astăzi au la dispoziţie o nouă metodă revoluţionară.
Dacă până nu demult majoritatea femeilor preferau să îşi investească banii în terenuri, în imobiliare sau în depozite bancare, astăzi au la dispoziţie o nouă metodă revoluţionară - investiţia în genţi.
O colecţie de sute de genţi pe care Tina spune că o va lăsa moştenire copiilor săi, în loc de terenuri sau proprietăţi. Şi deşi vorbim despre genţi extrem de scumpe, acestea se vând foarte bine.
Şi preţul ridicat are o justificare clară. Genţile presupun un grad ridicat de manualitate, sunt realizate foarte minuţios şi dacă vorbim despre poşete aparţinând brandurilor celebre, realizarea unei singure piese poate necesita şi trei zile de lucru.
Surprinzător este faptul că preţul exorbitant al acestor genţi nu a scăzut în perioada de criză, ci a crescut. Una dintre explicaţii este faptul că nicio casă de modă respectabilă nu aplică politica reducerilor.
Însă nu doar Chanel a creat asemenea piese de colecţie. Doar că nu oricine are acces la o geantă nou apărută. Chiar şi aşa, pe primul loc în topurile financiare nu stau designerii şi casele de modă, ci piaţa neagră a bunurilor contrafăcute. Tocmai de aceea, guvernul francez a luat măsuri drastice pentru a stopa fenomenul.
Eforturile de combatere a falsurilor a fost însoţit şi de o campanie prin care guvernul a împărţit în majoritatea aeroporturilor din Franţa peste 50 de mii de "fluturaşi" prin care turiştii erau rugaţi să nu cumpere produse contrafăcute.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰