Antena Meniu Search
x

INCREDIBIL! Prin ce ARTIFICIU te determină un produs să îl cumperi

Nu spunem că îţi vei schimba radical obiceiurile de cumpărare, dar îţi vei explica mai uşor de ce ai ales un anumit sortiment de brânză sau nişte biscuiţi pe care nu îi aveai însemnaţi pe lista de cumpărături

Nu spunem că îţi vei schimba radical obiceiurile de cumpărare, dar îţi vei explica mai uşor de ce ai ales un anumit sortiment de brânză sau nişte biscuiţi pe care nu îi aveai însemnaţi pe lista de cumpărături

Ambalajul reprezintă primul contact pe care îl ai cu un anumit produs, iar comercianţii ştiu cum să profite din plin de acest aspect. Folosesc culori vii care au rolul de a atrage privirea şi de a influenţa decizia.

În acest sens, un studiu arată că 90% dintre cumpărători decid ce să pună în coş determinaţi, în primul rând, de culoarea acestuia. Iar decizia e extrem de rapidă: mai puţin de 1 minut.

Culoarea te convinge să alegi şi să cumperi. Iată ce spun culorile de pe ambalajele produselor:

Roşul te face să crezi că produsul e apetisant şi delicios. Culoarea e folosită în marketingul alimentar peste tot în lume. Atrage instantaneu privirea şi stimulează răspunsuri emoţionale. Roşul este ales şi ca bun indicatorul al unor fructe şi legume bine coapte, precum roşiile sau fructele de pădure.

Galbenul îţi induce o stare de fericire. Culoarea este, de asemenea, foarte des folosită în marketingul alimentar. Creierul eliberează serotonină, hormonul fericirii, imediat ce detectează culoarea galbenă.

Verdele reprezintă semnul sănătăţii. Verdele este asociat foarte des cu ideea de natural şi sănătos şi pare să se identifice cu idea de produs bio, din surse sigure, de la animale hrănite natural sau făcut fără conservanţi şi aditivi.

Portocaliul satisface pofta. Nutriţioniştii consideră că alimentele portocalii pot induce senzaţia de satisfacţie şi plăcere mult mai rapid decât altele. Cele mai frecvente produse cu ambalaj portocaliu sunt, de obicei, pizza, produsele din cartofi, cele de patiserie şi brutărie.

Albastrul este răspunzător pentru produsele de care să îţi aduci aminte mereu. Nu e o culoare des întâlnită în alimentele naturale, ci este asociată cu tăierea poftei de mâncare. Cu toate acestea, producătorii de alimente mizează pe ea pentru impactul vizual puternic, care atrage mai ales copiii. De aceea vei vedea albastru pe ambalajele de biscuiţi, ciocolată sau snacks-uri.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă afectează schimbările bruşte de temperatură?

Observator » Evenimente » INCREDIBIL! Prin ce ARTIFICIU te determină un produs să îl cumperi