Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Specialiştii în comunicare explică succesul AUR la alegerile parlamentare. Unul din zece români l-a votat

Povestea AUR a început în 2019 cu o lansare-simbol chiar de Ziua Naţională. Un an mai târziu, Alianţa pentru Unirea Românilor a adunat 500 de mii de voturi în ţară şi în străinătate şi a reuşit să răstoarne calculele electorale ale tuturor. Dar cum, când campania a fost mai mult pe Facebook, iar unii au aflat abia ieri de existenţa acestui partid? Specialiştii în comunicare explică pentru Observator algoritmii şi avalanşa de vizualizări şi aprecieri care au dus partidul pe culmea succesului.

de Redactia Observator

la 08.12.2020 , 20:53

  • Specialiştii în comunicare explică pentru Observator algoritmii şi avalanşa de vizualizări şi aprecieri care au dus partidul pe culmea succesului.
  • În prima zi după alegeri, în partid s-au înscris 15 mii de oameni.

AUR - partidul care într-un singur an de la înfiinţare a convins unul din 10 români să-l aleagă.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Chiar şi aşa, postările sponsorizate nu au ajuns la toată lumea, ci la grupurile ţintă. Specialiştii în comunicare explică reţeta succesului.

Specialiştii în comunicare explică succesul AUR la alegerile parlamentare. Unul din zece români l-a votat
Vezi și

Dragoș Stanca, expert social media: ”Au folosit foarte mult grupuri, grupuri ale romanilor din dispora care sunt nemulțumiți de ce se întâmplă acolo. Mesajele au fost extrem de clare și simplu de comunicat în spațiul online în grupurile conservatoare, creștin fundamentaliste, antigay, antiavort, pro-ortodoxie”

Mesaje ignorate de partidele tradiţionale, dar care au atins coarda sensibilă a foarte multor români.

”Politicienii vechi au pierdut legătura cu oamenii”

George Simion, lider AUR: ”Avem sute de mii și milioane de vizualizari la fiecare clip pe care l-am pus. Am întrebat românii care sunt problemele reale, politicienii vechi de la partidele din legislatura trecuta au pierdut legatura cu oamenii”.

Dragoș Stanca, expert social media: ”În ultimele 10 zile de campanie s-a vazut cum s-a ridicat foarte tare AUR. Ei au folosit și în zona digitala metode pe care le au testat și probat în multe, multe alte contexte. Au peste 500 de mii de voturi, dar sub 400 de mii de fani in pagina lui George Simion și sub 70-80 de mii de likeuri în Facebook. Banii pe care i-au cheltuit în social media sunt foarte puțini, sub 15 mii de euro din ce se vede din transparentizare”.

Pe lângă campania pe facebook, AUR a fost singura formaţiune care a făcut campanie în stradă. Liderii partidului au fost in Satu Mare, Ramnicu Sarat, Slobozia, Buzau, Valcea, Iasi, Targu Jiu, multe alte orase dar si sate. Au strâns în jurul lor mii de oameni şi au flutrat steagul tricolor. Au vorbit despre unirea cu românia şi au reclamat public purtarea măştilor.

Călătoria a durat de la 1 august până la 8 septembrie, iar videoclipurile au fost urmărite de sute de mii de oameni.

Un clip filmat in fata casei fostului ministru Costel Alexe, în care se cerea "confiscarea averii", are peste 7 milioane de vizualizari, 94.000 de aprecieri și 17.000 de comentarii.

15 mii de oameni s-au înscris în AUR după alegeri

În ultimul an partidul și-a deschis filiale si peste hotare, în Viena, Alicante şi alte oraşe. Mesajele au ajuns rapid la românii din Diaspora.

În plus liderii AUR au organizat proteste peste tot în ţară în utlimele luni. Dar şi în afară. Ultimul a fost transmis live de la o secţie de votare din Suedia. A avut mii de share-uri şi sute de mii de vizualizari numai în primele 40 de minute.

În prima zi după alegeri, în partid s-au înscris 15 mii de oameni. Până acum formaţiunea avea 8.000 de membri.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri politice » Specialiştii în comunicare explică succesul AUR la alegerile parlamentare. Unul din zece români l-a votat