Intrarea în Gara de Nord Bucureşti, presărată cu macazuri neschimbate de 30 de ani
Culmea incompetenţei la CFR. Trenuri care întârzie fix la intrarea în gară, deoarece trebuie să reducă viteza. Altfel nu pot trece peste traversele din lemn putrezite, vechi de 30 de ani. Nici peroanele nu fac excepţie. Din ele cad bucăţi de beton şi de pavaj şi pun în pericol viaţa călătorilor.
Culmea incompetenţei la CFR. Trenuri care întârzie fix la intrarea în gară, deoarece trebuie să reducă viteza. Altfel nu pot trece peste traversele din lemn putrezite, vechi de 30 de ani. Nici peroanele nu fac excepţie. Din ele cad zilnic bucăţi de beton şi de pavaj şi pot pune în pericol viaţa călătorilor. Aşa se prezintă astăzi Gara de Nord Bucureşti, cea mai mare gară din ţară.
Se întâmplă la câteva sute de metri de ministerul Transporturilor. De un an, oficialii CFR Infrastructură nu au fost în stare să schimbe câteva traverse putrezite din Gara de Nord.
12 trenuri CFR au deraiat în acest an, din cauza infrastructurii vechi
Iar fiecare tren care soseşte acumulează minute bune de intârziere.
De la începutul anului, 12 trenuri de pasageri sau de marfă au deraiat din cauza liniilor şi macazurilor distruse.
Au fost cu 20% mai multe incidente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Şi tot din lipsa de investiţii în infrastructură, un pod al CFR s-a prăbuşit în Udila, judeţul Braşov.
Anul trecut, trenurile CFR au avut întârzieri de 5 milioane de minute
Cât despre viteza trenurilor de călători, a rămas, de multă vreme, aceeaşi - 45 de kilometri pe oră.
Anul trecut, trenurile au avut întârzieri de peste 5 milioane de minute.
Oficialii recunosc că investiţii în infrastructură nu prea s-au făcut, dar ne sugerează să fim romantici.
În ultimii 30 de ani, doar câteva sute de kilometri de cale ferată au fost reabilitaţi, iar câteva gări au fost modernizate.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰